onsdag 6 april 2011

Till min pojkvän

Jag vill att min älsk ska pussa mig god morgon varje dag och helst ha klivit upp tidigare än mig så han kan servera mig kaffe.
Jag vill att han ska kunna se vad som behövs göras i hemmet och på eget bevåg göra det.
Jag vill att på kvällen när vår lillprins sover, ska han ta mig i sin famn o bara gosa.
Helst ska han tala om för mig typ 1000 ggr om dagen hur mycket han älskar mig.
Jag vill att min darling ska se på mig vad det är genom att bara se på mig. och spontant ge mig rosor, choklad eller en Miranda-nalle.
Jag vill att han ska fria till mig och i förlovningsringen ska det så "Tills mitt hjärta slutar så"
Jag vill ha massage, där han inte kan låta bli att hålla händerna i styr och givetvis ska det sluta med sex!
Jag vill att han ska förstå att jag ibland säger en sak men menar en annan därför att jag bara vill vara snäll och att han själv ska uppfatta vad jag egentligen säger, för att välja bort att göra det jag inte vill att han ska göra.
Jag vill att han ska, utan att jag frågar, presentera mig för sina vänner och definitivt hans tjejkompisar.

Jag vill inte att han ska umgås med gamla ragg, varför ska han det han har ju mig?
Jag vill att han ska skrika ut till hela världen att han bara är min

Men framför allt, vill jag bara att han ska vara den jag älskar, och det är den han är, precis som han är <3

Inga kommentarer: