lördag 9 april 2011

Lycka!

Vi fick lägenheten!! jag är så lycklig nu och har redan börjat planera hur det ska se ut :)

Vårat sovrum kommer bli med svarta möbler och rosa gardiner (så jävla gött att mannen säger "ja men inte för att vara sån, men sovrummet är kvinnans rum") haha kan tyckas låta som en mansgris men hey jag får ju bestämma så jag är nöjd =) vi kommer aft ha båda garderoberna inne hos oss oxå och skrivbordet med datorn för att Aaron och Kita inte ska kunna vara där och pilla/bita.

Aarons rum ska vi köpa en sån där matta som ser ut som en stad med bilvägar på. Ska köpa självlysande stjärnor att sätta i taket oxå och blåa gardiner med stjärnor på som jag ska göra själv. I det stora hela kommer hans rum gå i blått och vitt.

Badrummet ska jag beställa nya handdukar och ett nytt duschdraperi till. Det blir typ tatueringsmotiv där inne. och röda krokar som ser ut som hjärtan.

Den långa hallen blir en Hall of Fame där jag kommer köpa snygga fotoramar och sätta upp på väggarna. Ska försöka hitta någon ny snygg lampa och ha där med. Där kommer Kitas sovplats få bli oxå och så ska jag försöka hitta någon snygg bänk/byrå att ha ute i hallen.

I vardagsrummet ska vi försöka hitta någon snygg soffa att ha och en ny bokhylla då den jag har nu nog inte klarar en till flytt (jävla shitkvalitet är det!) men det gör ju inte så mycket ändå :)
I burspråket ska jag ha massor av gröna växter, blir nog några i plast som hänger ner tillsammans med snygga amplar och ljuslyktor.

och precis utanför köket ska vi ha ett snyggt matsalsbord och en snygg ljuskrona :)

Köket blir det något snyggt litet bord bara för att det inte ska ta så jävla stor plats då köket är rätt litet. och så blir det till att investera i en ny brödrost, en wokpanna, pastagryta och ett våffeljärn. Helst vill jag byta ut tallrikarna och lite annat men det kommer nog senare :) den här lägenheten tänker jag verkligen satsa på att få som jag vill ha den :)

Inga kommentarer: