fredag 8 april 2011

Dag 26 - En låt som du kan spela på ett instrument

1 kommentar:

Sabina sa...

SV; Ja, jag har haft ungefär likadant. Hon tyckte att jag sa upp lägenheten i februari när jag i själva verket sa upp den i januari.. ;S
Sedan har jag varit utan ugn där två gånger, första gången i en månad (fick inge avdrag på hyran för det), dom fixade den men den höll i max två veckor sen har jag varit utan sedan dess - i flera månader, närmare halvåret å har inte fått något avdrag på hyran överhuvudtaget! Helt stört. Vi har lixom fått springa över till grannen och göra mat om vi ska käka något som måste vara i ugnen ;S

Oj jävlar! Handlade ju inte om lite pengar heller ;O Fy och fan! Förstår hur det är det där, innan jag fick arvspengarna från mamma då jag fyllde 18, fick jag ofta stå utan pengar för att soc tyckte att jag kunde vänta en eller två veckor med att få in de pengar jag egentligen skulle ha den 1a varje månad ;S Jag är dessutom inte något big fan av att låna pengar av folk heller, får som skuldkänslor för migsjälv då av någon anledning.. Så ja, ibland stod man ju där med ingenting å dom tyckte det var helt okej!