torsdag 21 april 2011

avtändande

Jag kan störa mig på folk som ser bra ut och är fullt medvetna om det, (jag stör mig på att de inte kan vara ödmjuka och tycka att de kan ha en attityd därefter och se ner på människor som inte är"tillräckligt snygga")
Dessa människor saknar en fin insida, och i mina ögon blir de automatiskt fula då.

Det är sjukt egentligen, jag antar att det goes both ways, men kan bara tala utifrån mina egna erfarenheter,
en kille som inte är en 10poängare brukar oftast vara bättre i sängen därför att han känner att han måste prestera bättre än en kille som vet att han är en 12a (av någon anledning får 12poängaren nämligen alltid höra att han är the shiiit i sängen fast han är helt jävla sämst och då "kör sin grej")
En kille som inte är en 10poängare är ödmjuk, lyhörd och "KÅT GLAD OCH TACKSAM". Han har oftast en fin personlighet och har "det där lilla extra", och bjuder på sig själv.
Sen finns det förvisso dem som faktiskt är 10poängare men som har dåligt självförtroende och därför är helt underbara, det är synd att han bara inte vill fatta hur jävla underbar han är <3

Meen för att komma till saken, killar som är 12poängare och är medvetna om det, kan jag shita i fullständigt, även om jag tycker att de bör bli lite mer ödmjuka, men det är deras problem, det jag däremot blir irriterad på något så fruktansvärt (av någon konstig jävla anledning) är FULA människor, som inte har någon som helst schysst personlighet, men som tror sig vara THE SHIEET, för att de lyckats få till någon bra bild, eller flera på samma vinkel, eller för att de såg bra ut för typ 4 år sen och använder samma bilder fortfarande, och att den killen som utseendemässigt inte ens är en 6a, har en personlighet som är så ful att hela han stinker, kan med att tycka att andra människor är feta, fula you name it, SE DIG SJÄLV I SPEGELN, You are soooo fucking UNPRETTY, du om någon, ska vara jäävligt kåt, glad och tacksam om någon ens vill ta i dig med tång!

"utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan sin glans"

NEJ! Till fula personligheter
JA! till alla de vackra människorna som finns <3

Pumsemumsan - "I can see trough you, see your true colors, cuz inside you're ugly"

Inga kommentarer: