fredag 4 mars 2011

Finns det hjärtrum så finns det stjärterum

Satte mig vid köksbordet för att försöka vakna till med en kopp kaffe o kika lite på Facebook. Aaron kom då o ska sitta i mitt knä, strax därefter kom Kita och ska ligga på samma stol med.
Inatt har jag haft Aaron jämte mig, som trots att han är så liten tar satans stor plats. jag la han så långt in mot väggen jag kunde, men så fort jag skulle vända mig låg han i mitten.
Kita låg först nere vid fötterna o tog hela täcket, men kröp sen upp och la sig som för att skeda, så tätt in på mig hon bara kunde, sen kom Bus och la sig på min mage..

Vore ju synd om jag fick sova själv i min säng, eller om man faktiskt utnyttjade de övriga 100 cm på min 120 säng eller?
Men det e väl klart de får ligga o mysa så mycket de vill! Någon annan som vill sitta på min stol?

1 kommentar:

Nikita - Hundar och trams! sa...

Jag kan komma förbi och sitta i ditt knä, så kan du klappa mig och klia mig bakom örat också :)

Så tar jag med mig Casper också, så han står och lutar sig emot dig!