torsdag 17 mars 2011

en massa tankar om ingenting

Jag tror jag drömde om Göteborg inatt, att jag flyttade tillbaks. Jag saknar staden lite faktiskt.. fast samtidigt så nej, för de områdena jag har råd att bo i, vill jag inte befinna mig i av 100 olika anledningar o jag vill att Aaron ska kunna gå o springa om han vill. jag vet inte.. jag har blivit anti den stora staden sen jag fick barn. Pallar knappt åka dit över dan haha

jag tror den där nerven i nacken som gör cpjävlamongo-ont blockerar min tanketillförsel. För det tar lixom stopp.. likaså suger den åt sig mitt humor och min energi.. Förlåt familjen för att jag är så grinig...
Egentligen har jag massor att säga, fråga och fundera kring.. men jag orkar inte.
tror jag ska ta mig en cigg till o passa på att njuta av tystnaden då det bara är jag o Kita hemma just nu.

tjingeling

Inga kommentarer: