tisdag 1 mars 2011

cuz its my birthday!

då är man 22 nu då, åker hädanefter på vuxenbiljett..
när jag va 16 längtade jag till att bli 22..

När jag var 16 var jag tillsammans med en kille som var 8 år äldre än mig.
Hans dröm var att ha barn innan han blir 30.
Jag sa HELL NO för det betyder att när han är det är jag 22
och när jag är 22 ska jag leva livet, då kommer jag in på typ varje krog o bla bla
Tänk vilka vändningar livet kan ta?
Nu är jag 22 och har barn, men inte han, han blir 30 i maj.
Jag är lika glad för det :)
Fast, jag gillar inte att tiden går så fort!
Jag var lixom 19 när jag var gravid.. det känns som att det var igår!
Och på nått sätt så känns det okej att min son utvecklas och blir större, men jag stannar gärna tack!
Måste det gå så fort för mig med? kan vi inte ha olika tider?

ush, jag hatar min födelsdag.. blir den där lilla flickan igen som känner mig så jävla övergiven..
och jag har nog faan aldrig haft en bra födelsedag heller..
idag, är det som vilken dag som helst.. känns inte som min dag precis..
ska städa och vaccinera kita idag, sen kommer Aarons pappa hit oxå, tror inte ens han är medveten om att jag fyller år.. bara för någon vecka sen trodde han att jag gjorde det i maj nämligen..

jag avskyr egentligen alla högtider, men för min sons skull vill jag fira och göra det fint.
Men vi kan skippa min födelsedag och Mors dag.
egentligen borde vi skippa hans pappas födelsdag och fars dag oxå, men jag fungerar ju inte så -.-

men men, i-landsproblem.
Nu ska jag klä på mig, traska upp till dagis med lilltjavo och sätta igång
puss på er

-pumsemumsan-

3 kommentarer:

Noomi Gustafsson sa...

Känner igen den där övergivna känslan jag oxå varje gång en "högtidsdag" kommer ....
Kom ihåg att jag finns här i alla fall, jag överger inte även om jag inte alltid är "närvarande"
Glöm inte mors dag! Det är en fin dag som din son kommer att i sin som tid kunna få visa sin speciella uppskattning till dig på. Det är en dag du kommer lära dig att gilla och faktiskt en dag du kommer kunna känna dig allt annat än övergiven. Ge han bara ett par år men för den sakens skull glöm inte att göra den dagen speciell redan nu så han får det in i sin tradition. Ge dig och din son en dag, en tradition att göra vacker <3
Kärlek till dig min vackra vän......

Noomi Gustafsson sa...

Glömde ju det viktigaste.........

GRATTIS vackra du <3

Pumsemumsan sa...

Tack Finaste Noomi, va gullig du är! o såklart, precis som vi faktiskt åt glasstårta igår, även om han inte riktigt förstår det så är det för hans skull mest :)