söndag 6 februari 2011

Wanna Be My Valentine?

Om ganska exakt en vecka är det Alla Hjärtans Dag.
Det enda jag vet då är att mitt sportlov börjar då och jag är fattig som en annan jude.. (på 1940-talet asså, vi alla vet ju att de har pengarna och makten nu)

Eventuellt, vill min sons far att vi ska leka familj på dagen och fotografera oss som en
Themesong: Pink - Family Potrait (aldrig passat som bra nu och som alltid är länken till Spotify)

Jag känner mig som en Alla hjärtans dag-Grinch
för ENDA anledning(arna) till att jag ens tillåter mig själv funderar på att görat är
1. slippa vara ensam på en till "högtid" om nu den jävla dan räknas som det..
2. jävlas med hans nya. (ja jag vet jag har inget liiiv, men jag gottar mig i att hon har så mkt emot mig)

Fast nej, det är faktiskt inte något alternativ, jag får väl sitta här hemma, med en flaska billigt vin och Twilight i min ensamhet! Jag menar vem kan vara en finare Valentindejt än Edward fiiinaste Cullen?

Kan iofs tänka mig sällskap av Jack Sparrow, Lars Winnerbäck eller underbaraste Joakim Thåström med! Lovar att jag inte skulle klaga!

Något annat som skulle lysa upp min gråa tillvaro en dag som ska vara rosa egentligen är
blommogram, nallebud, ett chokladogram eller bara ett sött litet kort

fast det är ju klart finns det någon som har en söt kille som bara står på hyllan och dammar och som kan laga middag, massera eller har andra gulliga egenskaper, kan jag gärna adoptera han!
(OBS! Jag sa gulliga, så vill inte ha en drös med vidriga ex här utanför ;))

-Pumsemumsan- I can be your Valentinedarling!