onsdag 9 februari 2011

Utmaning från Kita

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?1. städa, dvs plocka upp från golvet, dammsuga, skura golvet och diska
2. Gå till Ica och handla middag o frukt
3. Busa med lilltjavo
4. Hålla muntligt föredrag om barns utveckling
5. Ta en lååång dusch

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Haha jag var fjortis med Vita savannbyxor och svarta string o stal min systers smink o kläder hela tiden o hängde i göteborg med Matte, Daniel och Simon..

Vilka platser har du bott på?
Tjörn, Bua, Väröbacka. Grimmeton, Lidhult, Falkenberg, Kungälv, Bergsjön, Hisings-Backa, Eriksberg, Hammarkullen, Gunnilse, Masthugget, Örgryte, Hörby, Kristianstad, Mjöbäck och nu Svenljunga
(Har bara räknat upp de olika orterna, har flyttat fram o tillbaks mellan vissa)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Bygga mig ett eget hus
2. Betala alla mina skulder och starta en fond till Aaron
3. Vet inte om det går men skulle jag kunna så skulle jag öppna ett naturreservat
4. skänka en stooor summa till organisation som Hundar utan hem
5. Resa jorden runt med Aaron

Jag skickar utmaningen vidare till följande personer:
till alla er som läser min blogg, har ni inte en egen kan ni ju skriva bland kommentarerna även om jag tror ni är för fega för att göra't!

Inga kommentarer: