lördag 5 februari 2011

Sluta-röka-dagbok-dag 1

4,5 timmar senare fick jag mig ett smått återfall..
Bara för idag???

Det funkar inte för mig att inte ha cigaretter hemma, mina tankar kretsar kring det heeela tiden då, räknade faan minuterna från den sista ciggen..
VARFÖR blir man så besatt??

jag menar jag röker ju inte 4 minuter senare, är inte ens röksugen förrän 2 timmar senare om jag har cigaretter o inte tänkt sluta..

O joo jag VILL fimpa för gott.
Pimplade vatten o tuggade tuggummi som en dåre dessa 4,5 timmarna innan jag kom på att jag har nån cigarett från ett paket jag glömt bort i väskan..

Så nu har jag 3 cigaretter i det dära paketet.. kanske fungerar det om jag vet att jag har dom??
Not hardly..

Meen ska försöka låta bli dom o försöka minnas det imorgonbitti oxå haha

Inga kommentarer: