lördag 19 februari 2011

Jag önskar mig..

det finns de som frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent, nu när min 22årsdag stundar..
Jag tror iofs det bara är en standardfråga som "hur är vädret där borta då?"
dvs, en fråga man egentligen inte bryr sig om svaret på..

Varför jag tror det? jo för samma människor frågade vad jag önskade mig i julklapp..
Jag fick inte en enda! o jo jag hade visst varit snäll förra året!

Anyways.. om ni nu känner att ni faktiskt VILL ge mig något så har jag faktiskt trots allt en liiten önskelista:

* Ed Hardyskorna
* Sony Ericsson Zylo Pink Edition
* ljus, fotoramar man hänger på väggen, o annan gullig inredning
* DÖSKALLAR
* Nån go parfym. Mina favoriter är Neblina från Yves Rochér, Cool water, Fancy Love
* Annars i övrigt är mina favoritdofter: lakrits, vanilj och kokos :)
* i brist på fantasi kan du alltid skänka ett pengabidrag till min tatuering =P
ja asså om ni brydde er asså ;)

Inga kommentarer: