söndag 20 februari 2011

Ingen fara jag är uppe och vaken!

blev väckt imorse av att både Kita och Aaron slickade mig i ansiktet.. SAMTIDIGT!
Härligt. Or not. jag föredrar att bli väckt med kaffe på sängen, om jag själv får välja. men det går dem tydligen inte med på..

Aarons öron rinner och hans ögon är igenbommade med var, men annars är han pigg och glad och busar med Kita. Hahah han morrar åt henne när hon tar hans Timmy!

Kita är underbar (mestadels iaf). När hon får sova i sängen så bajsar hon inte inne på natten och när hon vill kissa sticker hon till dörren.
Godis is the shit när man ska uppfostra en hund! Varje gång hon bajsar o kissar ute och väntar tills jag och Aaron gått in eller ut först får hon en godis och det gillar hon!
Sen händer det ju olyckor ibland iaf -.-
Btw, är det någon som vet om hundar trotsbajsar?
för även om hon nyss har bajsat och jag lämnar henne i 10 minuter för att sticka ner till tvättstugan eller bara för att duscha så sätter hon sig och shiter!
Btw, min syster Hanna brukar halvhjärtat sucka för att hennes Schäfer följer med henne in på toaletten..
Kita ska inte bara följa med in på badrummet, hade hon fått bestämma hade hon suttit i mitt knä medan jag bajsar! och hon blir galen när hon inte får följa med in i duschen!
Hon står utanför o gnäller och sticker in sitt huvud och ska slicka mig på fötterna tills jag säger åt henne att gå ut och då sätter hon sig och bajsar i hallen för att hon inte får duscha med mig... -.-

Just nu ligger hon med huvudet i mitt knä o bara ser så där underbart söt ut, Aaron leker på golvet med tidningar han och Kita har dragit sönder och jag.. mår illa.

Men men God morgon på er
hoppas ni har en supermysig söndag och att solen lyser på er oxå
-Pumsemumsan-

1 kommentar:

Camilla sa...

haha det låter sååå som Bella alltid gör :D och ja jag har kommit fram till att hundar kan protestbajsa, Bella gör det hela tiden haha :) hon skriker och blir galen om hon inte får vara med inne i duschen 0ch hon gör likadant som Kita haha :) börjar undra vad det var för hund jag egentligen köpte haha :D