torsdag 10 februari 2011

In your face Kärringjävel!

Har varit massa duktig idag o tagit tag i studierna, Aaron fick följa med till skolan o flirta lite med kvinnorna medan jag hade muntligt föredrag om Barns Språkutveckling :) Håll tummarna för mig nu för att jag får ett slutligt VG i svenska A :)

Sedan bytte jag kurs från Samhällskunskap A till Barn och fritids-kommunikation (om det nu var vad den hette har för mig det) eftersom jag har missat så mycket i Samhällskunskapen och faktiskt inte tycker om läraren..  Känns bra!

Gick lite andra, nödvändiga ärenden innan vi gick hem och Ööron tvärdäckade i sängen, själv satt jag o väntade på försenade familjearbetare och socialsekretare

När de väl kom hade jag hunnit irritera mig ordentligt, ja ni som följt min blogg och känner mig vet ju varför.
Hursom har jag nu avslutat den kontakten och det känns sköööönt! Sen fick jag pratat med soc som faktiskt inte alls tänkt öppna en utredning, då de inte kände samma oro som kärringfaan, utan tvärtom berömde mig för att jag är så duktig som klarar mig så bra när jag har så mycket krav på mig! SÅ DET SÅ!

Nu väntar jag på att Tette som ska dyka upp med matolja så jag kan börja med middagen :)
Sen blir det faan att bara ta det lugnt känner jag :)

Tjingeling!
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: