tisdag 22 februari 2011

dubbelt upp!

haha en barndomsvän till mig har en blogg, som är fick mig att skratta lite nu.
Hon bloggar bland annat om alkohol.
I ett tidigare inlägg, för typ ett år sen skrev hon om Hello Kitty-vinet
som hon inte tyckte va bra därför att Hello Kitty förknippades med barn och ungdomar och kan uppmuntra dem till att dricka.




Men idag skriver hon om Christian Audigiers viner och tycker att det är synd att det är så mycket rödvin för det dricker ju inte ungdomar (?!) haha
var vi inte nyss emot uppmuntran för vinflaskor som tilltalar ungdomar?


Det var bara den vändningen jag tyckte var kul jag o andra sidan har faktiskt letat efter Hello Kitty-vinet
(jag e fortfarande lite fjortis av mig o gillar flaskor x)) men har inte hittat nånstans att beställa fanskapet :(
Meen eftersom Ed Hardy finns på systemet tänker jag faktiskt testa en flaska eller två till min födelsedag!
om nu jag kan få ett jävla svar nån gång dvs.. haha

Inga kommentarer: