torsdag 13 januari 2011

SNÄLLA SÄG ATT DU LÄSER DETTA NUU

Detta inlägg är tillägnad en av DE största fjantarna genom tiderna!

"jag klipper av bandet med dig här och nu" gapade du på msn och blockerade mig, satt sedan och drygade dig för att få igång ett jidder och för att få lite uppmärksamhet på en öppen chatt men med tji framgång. Jag hade egentligen inte tänkt att nämna nått cuz easy come easy go.
och helt seriöst.. SÅ SNYGG ÄR DU INTE!
du har inte ens en personlighet som gör att det ens sticker lite i hjärtegropen över att du inte kan acceptera mig för den jag är. för att du inte kunde kontrollera mig eller behandla mig som du ville.

tvärtom det var jävligt gött att vi faktiskt fimpade det.

Meen allvarligt talat. Det var trots allt ditt val (för jag är trots allt en kvinna som försökte ignorera de där varningssignalerna bara för att göra det bekvämt för mig själv trots att det inte va värt det)
o likförbannat är det DU som läser mina inlägg och har koll på mitt liv..

ÄÄÄÄR du patetisk eller?
du som är så jäävla populär som du påstår borde la ha fullt upp o speciellt eftersom du faktiskt inte bryr dig om andra människor, jag borde ju vara väldigt obetydlig?`
so why do you fucking reading my shit och lägger dig i MITT liv?

Inga kommentarer: