fredag 14 januari 2011

Jag bryr mig inte om vad som är mode

Så här är det.
Jag har ALLTID älskat döskallar och tatueringar.
Innan Ed Hardy blev modernt så sa jag att jag ville ha en fondvägg med tatueringsmotiv. (typ som tavlorna med Ed Hardy är) fast som sagt en heeel vägg

Jag har köpt extra skosnören med döskallar på till mina skor och klistrat döskallar lite överallt.
Givetvis var jag både överlycklig och shitsur när DÖSKALLAR blev populärt.
Jag har haft hela lägenheten full av dom.

Anledningen till att jag blev sur va för att jag avskyr när något som var "min grej" mina polare skratta åt mig o sa att det nog bara är jag som gillar döskallar. Helt plötsligt när det blev "modernt" blev jag klassad som en fjortis o någon som följer mode.

och appråpå det. Förut fanns det flera olika rockstilar. Punk, grunge, indie, hårdrockare, gothic osv. Nu är allt tydligen klassat som ett: EMO (???!!!)
Jag blev kallad EMO häromdan!!! jag höll på att få spader!
för det första, är detta en ganska ny grej, det fanns inte när jag började lyssna på hårdrock, metall eller skatepunk..
Att jag har svart hår, kajal och ett döskallebälte gör inte mig till en emo... eller?

it's MISS Émo 2 You!

Men iaf åter till ämnet, jag blev visst lite upprörd.. igen..
Jag har i flera timmar idag letat på "de vanliga" sko-kedjorna och affärerna efter ett par schyssta skor som jag kan ha till våren. förutom mina älskade stövlar då.
Efter 100 år hittade jag ett par Ed Hardy. De hade lika gärna få kosta 200 o vara skopunktens egna skor. (köpte deras kopia förra året) Jag älskar stuket på dom och ja motivet oxå, DÄRFÖR vill jag ha dom.
I give a fuck om märken. jag vill bara ha skor jag tycker är snygga så det så!
så vill ni nu säga att jag är "sen" varsågod!
För jag är först in och sist ut och ändrar mig inte för att nån annan tycker det.
I like what I like and u.. ja va du tycker om shiter jag faktiskt i!

Ed Hardy: HR från BRANDOS.se
klicka på bilden för att komma till sidan


Såå eftersom jag är en fattig student o ensamstående mamma
så har jag bara en önskan i födelsedagspresent och det är dom!!
o du det är 1 mars jag fyller år ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Menade faktiskt inte att göra dig upprörd, vad som är inne eller ute kvittar egentligen... Men varför inte designa din egen sko på Converse.com eller köp ett par vanliga vita kopior på din sko, textilfärg o måla själv.. =)