lördag 15 januari 2011

Jag är allt som du valt bort (i'm not what you want babe)

Jag är för ärlig, pratar högt om precis allt utan att skämmas.
Jag har en brutal humor, chockar de flesta karlar.
Jag är vacker, älskar sex men du får ändå inte riktigt grepp om mig då jag inte är som alla andra sexgalna tjejer som flashar sig hur som helst och talar om vad de vill göra. Nog kan jag säga kuken i fittan brutalt, men jag har inte några telefonsex-samtal med dig.

Jag är en ensamstående, självständig mamma, som dyrkar min son överallt annat och du leker i fantasin om att jag är världens underbaraste flickvän då jag tar hand om hemmet, lagar mat och hela tiden ger dig komplimanger och ger dig en massa pussar och trots att jag är självständig och rå ibland längtar du efter att jag ska krypa upp i din famn o bara vara sådär brudig och be om att du ska se twilight med mig.

Jag är vild och ändå ganska enkel, fast ändå känner du att du inte riktigt får grepp om mig när det väl gäller.
därför tycker du att jag är intressant, därför vill du ha mig och du tofflar som faan, tror att du är så jävla speciell för att jag minns ditt namn och ler mot dig när du säger något.

Men darling, du kommer inte hantera när jag är åt helvetes för jävla ärlig o svarar dig hur många jag varit med tidigare, och jaa han va bättre än dig.
Du kommer inte alls klara av att jag faktiskt är självständig och gör saker på egen hand. att jag inte behöver dig när en annan stöter på mig på krogen. Och bara för att du inte vill råka trampa på tårna kommer du missa helt de saker jag vill att du ska göra istället.
Som att ta påsarna på Ica, som att erbjuda dig att ta disken och som att jaga iväg nerjobbade grannar.

Visst faan tror jag att du skulle kunna få mig att skratta o jag skulle älska att flyga fram på vägarna med dig. Jag skulle bli shiiitglad för dina presenter. Men det hade lika gärna kunnit vara med någon annan.
Och du är säkert en jättefin och go kille, men seriöst, det har inte hänt innan, kommer inte hända nu heller.

Blyga pojkar får inte kyssa stygga flickor

Jag brukar ha en gräns på 3 månader ungefär DÅ har jag tröttnat.
Jag hade jättegärna haft en alla <3-dags dejt, med någon som hämtar mig i en snygg bil, har presenter till både mig och min son, en snubbe som dyrkar marken jag går på och som man egentligen hade kunnat längta efter för att ses var 4e vecka. Absolut. Men till våren, hade jag längtat ut. OAVSETT om det va du eller inte.
Och nu är det ju tyvärr så att jag har redan tappat intresset för dig. det tog ju inte ens en vecka, så darling, lyssna på mig, skaffa dig lite självrespekt och hitta en tjej som inte är jag. För jag skulle äta upp till dig frukost och krossa ditt lilla hjärta totalt. o nej, du bara tror att du skulle gilla det.

Meen! Am I stupid or what? Jag håller mig till mina lowlifers-idioter as always.
De hanterar mig och jag får en utmaning! Looovely or what? Eller inte!



It just not gonna happen darling

Inga kommentarer: