onsdag 12 januari 2011

It's Allright Mum (I'm Only Dyin)

Dags för ordning och reda nu Anna?
Kaaanske det, letar ju efter SAMMA JÄVLA ADAPTER för sjuttioelfte gången....!
(ni förstår att jag överdriver va? jag kan räkna.. och vet att efter sjuttiotio kommer femtios27!)

Meen iallafall, så skulle jag leta efter adaptern till mp3n o trampa på nån jävla grej som ska va till grillen (tror jag) som Aaron lekt med o slängt på golvet, o snubbla rätt över soffan,
sen smart som jag är försöker jag stå på ryggstödet på soffan för att jag e så jävla kort att jag inte ser om jag varit så smart och lagt det uppe på bokhyllan (dåliga vanor smittar tydligen av sig...)

såå jag höll på att trilla rätt in i bokhyllan o skriker hjälp.. men ingen reagerar.. varför?
visst faan jag är ju ´helt ensam i huset, mina grannar e ju inte ens hemma då de e i skolan/på jobbet oO

Meen back to att leta nu iaf, ville bara lätta mitt hjärta!

Ni får gärna tycka liiite synd om mig det är helt okej!

Over and Out!
-Anna-

Inga kommentarer: