onsdag 19 januari 2011

Du sa inte vad jag tror du sa va? del 2

Ett visst rikspucko får ju första priset i "Borde egentligen bara hålla käften"
igår skulle han försöka va gullig eller nått o sa att när han väl lärt känna sin son kan han ha honom på nätterna, så jag får lite avlastning. det va ju snällt, men sen fortsätter han o säger att då kan ju våran son skrika hans äckliga jävla vidriga pundarbrud i örat hela natten istället !!!!!!!!!!!!!!! jag trodde jag skulle smälla av när han sa det!
Det är inte det att jag vill ha tillbaks idioten eller så, men jag är en Alfahona, och min son är allt jag har! Jag har problem med att det är dagisfröknar som tar hand om honom när jag försöker fixa så han ska få en bra framtid. Den bruden hatar jag automatiskt av flera olika skäl o jag vägrar låta henne komma i närheten av MIN son!!
Jag blir hellre 40 år äldre på en vecka utan någon sömn alls o har det så här än låter henne vara den som ska ta hand om min son NEVA EVAH
Min son behöver ingen extra mamma o hon är inte förtjänt av att få lära känna min son.
Ni får gärna tycka att jag e fjantig nu men sån är jag. (mot henne)

Aaron är inne i en ge-faan-i-att-sova-period just nu och det är jobbigt som faan.
han skriker i ca 1,5 timme varje kväll o somnar inte förrän 22.30 ungefär. jag som ensamstående har passat på att ta hand om allt på kvällarna när han somnat, diskat, gått ut med sopor o framför allt själv kopplat av.
detta har inte gått  alls de senaste 10 dagarna.. dessutom vaknar han på nätterna o ska leka eller skriker i flera timmar med så det blir korta sovintervaller.
Jag har för övrigt extrastöd i form av familjearbetare som kommer hit en gång i veckan, ganska överflödiga såna egentligen då jag inte behöver dom längre sen jag flyttat till centrum o kan storhandla själv o ta mig till bvc osv
idag ska en av dom komma, jag ringde nu när vi vakna för att se när. När hon hörde Aaron i bakgrunden sa hon "Meeen Anna...!"
"Meeen Anna....!"-vadå??? som om om jag vore en anvarslös tonåring!! don't you even go there me mig!!
jag är fullt medveten om att detta inte är bra! o det är inte så att jag jublar precis när jag redan börjar komma efter i skolan som precis har börjat eller tappar tålamodet direkt..
So knip igen din käft för faan!

Nu ska jag sitta o dricka mitt kaffe i tysthet o sen klä på Aaron för att gå upp till dagis, sen ska jag försöka plugga lite o faan ta den som försöker gnälla på mig eller tycka att den där äckliga pundarbruden ska få vara nära min son!

Eran
-Pumsemumsan- hon med det sämsta morgonhumöret ever!

Inga kommentarer: