torsdag 20 januari 2011

Den onda cirkelns vändpunkt?

Efter nästan två veckors åt helvetes för lite sömn (ungefär 4tim/natt*) skrek min lillfis i en timme igår ikväll mellan 20-21 ungefär o sen (TACK FAAN) somnade han o har vaknat en enda gång inatt vid midnatt.
Själv tänkte jag att jag med skulle lägga mig så fort han hade somnat men fastnade istället framför datorn, tack vare min älskade syster sjögurka som har fått mig att fastna för en blogg.
Så jag satt här i min soffa och skrattade för mig själv i mörkret så tårarna rann och idag har jag träningsvärk i magen t om haha.

Nyfiken på vilken blogg jag fastnat för?
http://fredrik.cafe.se/

Garvar ni inte åt honom har ni faan ingen humor!

Anyways.. vi fick sova inatt. och tog igen ALLA timmar vi missat de senaste två veckorna så nej, vi vaknade inte av väckarklockan idag heller. Vi sov ut istället. suck..
men nu är lillfis på dagis, jag ska ta mig nått o äta o sen ha så pass mycket självdisciplin att jag faktiskt ska plugga! (och inte fortsätta läsa Backmans blogg!)

Fuck You and have a nice day!
-Pumsemumsan-

Inga kommentarer: