måndag 31 januari 2011

Dag 21 - Mina dåliga sidor

humm.. mina dåliga sidor..

Jag har väldig dålig impulskontroll och självbehärskning vet jag inte ens vad det är x)
Jag gör ofta saker jag INTE borde (jag vet det själv men som jag sa jag är impulsiv o springer rätt in i betongväggen utan att försöka bromsa ens en gång.. :S)

Exempel behöver jag nog inte presentera här, då de flesta av er känner mig..

Jag har sagt tidigare att mina Bästa egenskaper är mina Värsta.

Bland annat för att jag har en konstig familjelojalitet, förlåter åt helvetes för snabbt i vissa lägen.
Förlåter folk som inte förtjänar det.
Andra människor, räcker det med minsta lilla och de kan pysa åt helvete.

Jag är åt helvetes för jävla ärlig.
Många gånger har man ju träffat en flirt som säger "ärlighet är det viktigaste för mig"
men när det väl kommer till kritan hanterar de inte riktigt sanningen..

Sen är jag fruktansvärt dålig på att stressa, speciellt på morgonen, det funkar inte alls.
Det tar iaf 1,5 timme för mig att vakna till liv haha
Jag är ett grottmongo på morgonen, vill sitta tyst o dricka mitt jävla kaffe i fred, skulle någon dock börja jiddra så exploderar jag och jag är sne resten av dagen =/
det är mina dåliga sidor!

Inga kommentarer: