lördag 29 januari 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag ångrar egentligen ingenting då man ändå inte inte kan få saker ogjort.
Många frågar mig om jag ångrar att jag skaffar barn med K?

Hade jag fått veta att det va så här det skulle bli första gången jag såg honom i skolan, hade jag kanske backat. vad vet jag..
eller nej det hade jag inte, jag hade inte velat gå igenom allt igen. Men hade det inte varit för att jag träffade K hade jag inte haft min mening med livet.
jag hade antagligen inte stått här idag alls om inte jag hade fått Aaron.
Så nej. det ångrar jag inte.


Min mening med livet
Kalenderbilden för januari <3

Det jag däremot kan ha lite ånger för, är att jag inte tog chansen och gick ut gymnasiet när jag kunde.
Att få ta studenten.

O andra sidan, jag får två utbildningar på samma tid jag hade kunnat få EN på gymnasiet o har rätt softa scheman :P

Inga kommentarer: