tisdag 11 januari 2011

Dag 07 – Så blev vi vänner

mina allra bästa vänner är Madda, Liza, Emely och Matte

Matte har jag känt sen jag va typ 9 år.
Haha våra systrar bodde ihop och försökte bara ihop oss men det slutade med att vi blev vänner haha
Han va så söt där han stod i köket halvnervös i sitt halvlånga hår och vit ´keps o började varenda mening "men du.."
Sen tjötade vi hela tiden i telefon, mamma fick ju inte en nådig telefonräkning och jag låg jämt minus på mitt comviqkort då vi messade som faan med haha
Faan va kul jag hade på den tiden!
Som när Daniel bråkade om att han skulle få prata med mig och försökte "stjäla" mig från matte! hahahaha
sen "snodde" Simon mig från Daniel ASG

Emely träffade jag dagen efter att jag flyttat ner till min fosterfamilj i Småland sommaren 2001
Jag hade en rockig/EMO (fast det hette inte så då) -stil och hatade allt och alla när min fostermamma tvingade mig att hälsa på hennes bror, hans dåvarande flickvän och hennes dotter Emely (som skulle bo i mitt rum!!!) jag va vansinnig o stod o tjurade under mitt kolsvarta smink när det kommer en tjej i färgglada kläder o utbrister "HEEEJ DET ÄR JAG SOM ÄR EMELY!" och ger mig världens kram. Sen gav hon faan på två saker:
1. Hon skulle få mig att öppna mig för henne
2. hon skulle få mig att skratta

o den jäveln fick mig att böla så in i helvete!! sen dess har vi varit bästa vänner och ärligt.. det finns ingen som kan få mig att gråta så som hon!

Madda och Liza
Liza är Cizzis syster (och Cizzi har jag bott med i typ 100 år)
men vi hade aldrig träffats eller pratat tidigare.
Vi lärde känna varann när vi alla 3 bodde på Brätte. Längtan efter frihet förenade oss haha och jävlar va shit vi hittat på tillsammans, o även om vi inte står där idag o inte hörs så ofta så kommer ni alltid ha en plats i mitt hjärta o jag finns här för er ALWAYS

Inga kommentarer: