torsdag 2 december 2010

where do time go?

Helvetes jävla EPIC FAIL!! (mitt nya favoritord)
Det är redan torsdag (om ni nu missat det) o jag har knappt hunnit med något känns d som!!

Fast jag har hunnit:
* ringa 9 av 10 samtal bara syon kvar
* Stoorstäda
* gjort klart engelskan ska nu bara hämta ut de jävla böckerna
* Beställt Aarons luciakläder (tomtedräkt) samt julklappar
* lagt upp en budget
* fotat det som ska säljas

detta har jag kvar:
*fram med resten av julpyntet
* ringa syo
* hämta engelskaböckerna
* Göra klart svenskan och datakunskapsuppgifterna
* lägga ut annonser på blocket
* ... säkert nått jag glömt...

är så jävla stressad hatar decembermånad!! det är snart jul och nyår o jag vet fortfarande inte va vi ska göra o alla andra e ju som förvirrande höns mee. 4000 att leva på i slutet av månaden HURRAY och detta är den dyraste månaden LOVELY or NOT!! dessutom e Aaron mer monster än nånsin, jag har inte kunnat sova ordentligt på hela veckan o mina tankar o känslor e fuuucked up.. Ska jag följa hjärta, hjärna eller magkänsla? När jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. eller nått.

Seen stundar ju vårdnadstvisten.. not kul alls.. vill inte.. o jag vet inte om jag faktiskt är glad över att vara så jävla infekterad att jag är så skevtänkt att jag nog ligger steget före.. alla tycker jag är paranoid but hey! jag har haft rätt tidigare och vill gärna vara förbered.. fast det är obehagligt tyst.. :S

Seen e ju frågan om det är för att jag är så pass infekterad att jag blivit skevtänkt så jag tänker i skeva banor som gör att min magkänsla säger åt mig att springa eller... nått...

fuuck it nu ska jag göra en powerpoint-presentation om Sjögurkor innan jag ska hem till min tvätt

Kärlek till er alla <3

1 kommentar:

Anonym sa...

4000.. själv äger jag 160, men hade ändå varit kul om du och Bebis kommit hit och firat jul!