torsdag 9 december 2010

God jävla Jul för faan!

Jag sitter nu i skolan o försöker orka.. skriva diktanalys o jag som annars e så jävla bra på metaforer o e filosofisk o ja töntig har hjärnstopp. Jag lyssnar hellre på hur Martin sjunger ut varenda ord om den omöjliga kärleken..

Meen jag har haft en mysig morgon efter en vääldigt kort men förbannat kul natt haha
Tette sov över inatt och det blev som alltid när vi.. dricker vin hahaha

Alltså jag ligger inte med Joppe... x)
fjortisfasoner kanske meen va faan vi har kul!

O nu hela morgonen har jag bakat pepparkakor o gjort kristyränglar, julkort och smällkarameller med min lillprins <3 alltså inte för att vara den som är den men mitt barn e faan vackrast <3 jämfört med alla andra tråkiga snoriga och äckliga.. ne ush haha men jag gillar verkligen inte små onda dvärgar i flock! dom skrämmer mig! och deras tråkiga jävla mammor som ska sitta och vara perfekta och bara se tråkiga ut..

orka!

Jag är iallafall den coolaste mamman :)

Inga kommentarer: