måndag 22 november 2010

Dag 06 – Min(a) bästa vän(ner)

Min allra bästaste vän är död sen 8 år tillbaks.. Achmed Vila I Frid <3
Saknar han lika fucking mycket idag som då.. även om det kan tyckas som att jag va ung då o vi faktiskt inte känt varann mer än 3 år innan han dog.. Så va han den första som älskade mig för den jag var och fanns där. Och den första som påverkade mig positivt! Faan va jag saknar hans små filosofiska tankar. Han såg ta mig faan något gott i allt! Stupid fuck! But i Still Love You <3

De jag faktiskt ser som mina bästa vänner o som står mig närmast oavsett hur långt bort de är ifrån mig eller hur lång tid det tar mellan vi ses eller ibland hörs är

Madda Och Lisa <3
Lisa <3

Madda <3

Enda sen 2005 <3 fastän saker inte blivit som vi tänkt, vi inte ses eller hörs lika ofta eftersom vi alla tre har så olika liv IDAG så står ni mig lika nära hjärta FO EVAH!


Emily <3
Emily med lillfisen Aaron September 2009

Det kan verkligen gå år och dar utan att vi hörs.. Mitt fel I know!!
Men trots mitt fucked up life så står min systra mi vid min sida always!
O dammit va hon kan få mig att gråta!
Love you always!



Inga kommentarer: