söndag 30 januari 2011

Vilken jävla vecka!

EN olycka kommer sällan ensam..
Nee o jag borde väl egentligen vara van..
typiskt mitt liv lixom.. -.-

Hela början av detta året har ju varit fucked up.. kan vi vrida tillbaks tiden elle? Göra om, Göra rätt?
Anyways.. ni som följt min blogg har ju märkt att jag varit lite.. humm.. upprörd på sistone..
Jag tar verkligen inte kritik jag inte förtjänar som MAMMA!!

Den här veckan har ju inte blivit bättre so to say..
Måndan va okej o så även tisdan om man nu ska va den som INTE är den, o det e jag ju inte!
eller jo.. lite. men bajs the same..

När vi hämtade Aaron hursom i tisdags sa hans fröknar att han hade varit riktigt gnällig o inte alls velat vara med. När vi kom va han iofs hyfsat glad även om han verkade trött.
04.15 vaknar Aaron på natten iaf och spyr.
sen fortsatte det på morgonen och resten av dagen, han fick inte behålla nånting alls förrän på kvällen då han åt en risifrutti och nyponsoppa.

Torsdagen mådde han bättre men hans mamma var mindre glad..
Fick nämligen ett jävla samtal från familjearbetarna (som tidigare klagat på att jag inte är en supermamma som kan vara student/hemmafru/mamma/sjuksköterska på samma gång o menat på att mitt föräldraskap så även suttit i min klädsel) de har nu ringt till soc o sagt att de är oroliga för Aaron (om de nu är så oroliga varför har dom _inte_ dykt upp och kollat läget??) hela min dag var iaf förstörd.
Känns som att jag är dömd att alltid bli sedd som en dålig mamma pga min bakgrund o för att jag är i den positionen att jag står helt ensam utan någon som kan komma hit och hjälpa mig. och oavsett vad jag än gör är det fel!.. Men men imorgon ska jag ringa till soc själv och prata med dom så får la dom göra ett jävla hembesök o se att allt är bra med Aaron, eller humm. får nog vänta tills han är frisk för annars är jag väl en dålig mamma för att min son är ordentligt förkyld..

Fredan.. Aaron blir dundersjuk, men istället för magsjuka har han nu hög feber och är förkyld. hans öra värker och han är allmänt gnällig.. och själv satt jag med ångest för att jag lät hjärtat bestämma istället för hjärnan.. och fick så även betala för det BIG TIME, en örfil ute i kylan hade varit skönare..
Dessutom var jag med halvkass..

igår, lördag va jag med febrig o hade ont i halsen o hosta o snora..
dessutom fick jag ett sånt jävla trevligt samtal från min fyllskalle till biologiska mamma.
först skulle hon låtsas som att hon bryr sig och fråga hur vi mådde för hon va orolig. När jag fråga vad faan hon ville så börja hon as usual jiddra om saker och pengar. jag klickade henne och sen ringde hon upp igen för då skulle hon ha Aarons personnr. när jag svarade att hon inte får det för det finns ingen anledning att hon ska ha det började hon lipa o sa att joo det är viktigt! varpå jag svarade att det enda hon kan tänkas ge Aaron är SKULDER och shit. Precis som hon gjort för sina egna barn och nej, min son klarar sig utan det. Hursom hon bölade o till slut sa jag att visst, fråga krille efter det då. Då var det JAG som var dum i huvudet och hon började jiddra igen. SUCK..
´Ni som inte har koll på min familj riktigt kanske tycker att jag är hård och kall nu, men till saken är den att denna kärring har anmält till soc att min sons pappa skulle ha sålt mig som hora, anmälde mig till snuten för att ha snott en tv som hon hade gett till min bror, har slagit mig fram tills jag var 12 år och jag slog tillbaks, allra sista gången var jag 19 år. Hon har slängt ut mig på gatan flertalet gånger o bara för att hon själv är en otacksam fyllskalle varit på väg att få mig vräkt. DÄRFÖR har jag valt bort henne ur mitt liv. Am I the bad one you think?

Hade hon åtminstone kunnat vara nykter när hon ringde och erkänt att hon inte är en mamma eller mormor, så hade det iaf varit ett steg i rätt riktning. Men att ringa full som ett as för att bråka om pengar och sen försöka köpa tillbaks mig och Aaron genom att erbjuda oss saker o cash.. Funkar inte riktigt så..

"My whole life I was made to believe I was sick when I wasn't
'Til I grew up, now I blew up, it makes you sick to your stomach

Doesn't it? Wasn't it the reason you made that C.D. for me Ma?
So you could try to justify the way you treated me ma?
But guess what? You're gettin older now and it's cold when you're lonely
/.../
See, what hurts me the most is you won't admit you was wrong
Bitch, do your song, keep tellin' yourself that you was a mom
"

citat från Cleaning out my closet av Eminem
Idag söndag, ska jag åka in till akuten med lilltjavo, det rinner vätska från hans öra och han vill inte äta alls..

Welcome till en "normal" vecka i mitt liv!

Dagens låt!

Inga kommentarer: